Навигация по записям

Семінарське заняття викладачів класу домри

Семінарське заняття викладачів класу домри

 

IMG_3242  28.01.2015 відбулось семінарське заняття викладачів класу домри шкіл естетичного виховання міста Харкова та Харківської області за участю викладача Харківської дитячої музичної школи №7 ім. М.Мусоргського Прихно Тетяни Василівни за темою «З досвіду роботи над гамами у класі домри» та Костенко Наталії Євгеніївни, доцента кафедри «Народні інструменти України» Харківського національного університету мистецтв ім. І.П.Котляревського за темою «Особливості підбору репертуару для учнів класу домри».  

 

   Першим викладачем з класу домри в музичній школі у Прихно Тетяни Василівни був відомий музикант, композитор, перекладач, автор багатьох наробок та обробок для домри Алєксєєв Борис Трохимович. У наш час, до сьогоднішнього дня, ми часто натрапляємо на його прізвище в навчальному репертуарі учнів  шкіл. Його твори чи обробки завжди зручні для виконавця-домриста. Це продумана аплікатура, штрихи, зміна позицій тощо. Тетяна Василівна познайомила слухачів семінару із системою роботи над гамами Алєксєєва Бориса Трохимовича та продемонструвала грою на домрі. Вона зберегла рукописні ноти автора, та всім учасникам семінару презентувала їх ксерокопії. Використовуючи в своїй викладацькій роботі, маючи багаторічний досвід та якісні результати, Тетяна Василівна порекомендувала вводити цю систему роботи над гамами у початкових 1-4 класах навчання 4-х струнної домри, тому що, на її думку, що перехід до роботи над гамами за системою Міхєєва Б.О. потребує більш щільної базової підготовки учнів, що набувається у старших класах.

 

IMG_3278  Костенко Наталія Євгеніївна, розкрила особливості підбору репертуару для учнів класу домри. Обговорення цього важливого питання у поточному навчальному році має місце на семінарських заняттях для всіх музичних інструментів методичного об’єднання викладачів народних інструментів. Наталія Євгенівна познайомила слухачів з власним проектом програми по класу домри у якій надається підхід до формування вимог атестації учнів, підхід до розподілу та розміщенню  рекомендованого репертуару, його особливості. Для всіх слухачів семінару це стало приємною новиною, проект програми та  рекомендовані підходи до навчання учнів були сприйняті досить позитивно.

   Для розширення репертуару класу домри Наталія Євгеніївна запропонувала звернутися на наступні сайти:
http://www.domracheev.net
http://nlib.org.ua
http://domranotki.narod.ru
http://music.sever-strasti.com
http://vk.com/club5161533
http://nlib.narod.ru
https://yadi.sk/d/SOOUpdqfLKw6i/Домра