Post navigation

Інтегрований урок в Балаклійській ДМШ

20 жовтня 2015 року

 

balakley   Урок – основна форма навчального процесу в музичній школі. Саме на ньому  учні набувають знання, уміння та навички з предмету. Тому саме уроку надається відповідальна функція – залучити дитину до навчальної діяльності, викликати жвавий інтерес у вивченні дисципліни, виховувати здатність мислити, оцінювати, робити висновки. Як відомо з методичної літератури , існують традиційні типи уроків : введення в тему, заглиблення в тему, узагальнення теми, заключний урок. Широко використовуються в навчальній діяльності  наступні види уроків: урок-вікторина, урок-концерт, урок-інтерв’ю, урок-конкурс,  урок-мандрівка, урок-круглий стіл,  урок-КВК іт.п.

 

  Викладачі  Балаклійської музичної школи постійно працюють над  питанням оптимізації навчального процесу, користуються як традиційними,так й інноваційними методиками викладання. 20 жовтня 2015 року вперше за роки існування закладу  був проведений інтегрований бінарний урок з музичної літератури та художнього читання в 7 класі (автор розробки уроку – завідуюча теоретичним відділом Шустова О.А.) Викладач художнього читання Кривич Ольга Іванівна разом з викладачем української та зарубіжної музичних літератур Шустовою Оксаною Андріївною впродовж уроку працювали над розкриттям теми уроку: «М.П.Мусоргський. Пісні та романси». На уроці музичної літератури учні не тільки закріпили знання біографічних відомостей про композитора, розширили свій світогляд за рахунок вокальної творчості Мусоргського. Вони навчилися виразно і вдумливо декламувати вірші Арсенія Голенищева-Кутузова, на які був створений, зокрема, вокальний цикл «Пісні й танці смерті». Жвавий інтерес викликало декламування і,згодом, прослуховування комічних пісень «Козел», «Блоха». На думку автора, процес усвідомлення теми був максимально ефективний, адже діти сприймали навчальний матеріал не в лекційно-ілюстративному вигляді; вони були безпосередніми виконавцями поетичних текстів,  в процесі обговорення  змісту  пісень розмірковували над їх  ідейно-тематичним  навантаженням. Одним словом, пропустили навчальний матеріал «крізь себе».

 

  Викладачі  Балаклійської ДМШ планують й надалі використовувати в своїй роботі цікаві й творчі форми навчання, що сприятимуть оптимізації навчального процесу.

 

За метеріалами Балаклійської ДМШ