Навигация по записям

ЧЕТВЕРТИЙ ДЕНЬ ВЕРЕСНЕВОГО ТИЖНЯ

08 вересня 2016

 

img_1032  Методична нарада викладачів класу народних інструментів (акордеон, баян, балалайка, бандура, гітара, домра, цимбали) шкіл естетичного виховання відбулася у приміщенні Харківської дитячої школи мистецтв №4 ім.М.Леонтовича. 

 

 Увагу учасників семінару було зосереджено на конкретні навчально-методичні заходи наступного року, а також на позитивні моменти та певні зауваження членів журі конкурсів що проходили минулого навчального року.

 

 Досвідом організації навчально-методичної роботи відділів народних інструментів поділилися завідуючи відділами дитячої школи мистецтв смт.Нова Водолага  Скриннікова І.А. та Харківської дитячої школи мистецтв №4 ім. М.Леонтовича Герус В.Ф., Кириченко Ю.В.

 

  Яскраві виступи  оркестру юних баяністів-акордеоністів (керівник -директор школи Герус В.Ф.), квартету цимбалістів (керівник Лебединська О.І.) та ансамблю домристів (керівник Маруніч Т.М.), стали підтвердженням того, що учні гідно представляють Україну і Харківщину зокрема, на багато чисельних конкурсах і фестивалях різних рівнів — від Обласних до Міжнародних.

 

 На базі Харківської дитячої музичної школи № 1 ім. Л.Бетховена зібралися викладачі класу струнно-смичкових інструментів.

 

 Аналіз зробленого за минуло-річний період, акцентація на проблемних питаннях, а саме головне – завдання, над якими доведеться напружено працювати протягом 2016-2017 навчального року – такою була тематика детальної розмови фахівців.

 

 Досвідом роботи струнно-смичкового  відділу Ізюмської дитячої музичної школи  поділилася зав. відділом цієї школи — Безкоста Н.І. Вона розповіла історію становлення скрипкового класу школи, висвітлила аспекти методичної роботи  відділу.

 

  Викладач Харківської дитячої музичної школи №1 ім.Л.Бетховевна Головко О.О., розповіла про досвід консультативної методичної допомоги колегам з Мереф`янської дитячої музичної школи.

 

  Зібрання викладачів класів народних та струнно-смичкових інструментів пройшли у формі зацікавленого діалогу сторін, що дозволило обговорити низку актуальних питань, пов’язаних з навчальним процесом, методичною діяльністю викладачів, участю у найбільш вагомих творчих заходах  поточного навчального року.