Post navigation
Семінарське заняття викладачів класу балалайки
Семінарське заняття викладачів класу балалайки
04.02.2015 відбулось семінарські заняття викладачів класу балалайки шкіл естетичного виховання міста Харкова та Харківської області за темою «Педагогічний репертуар учнів класу балалайки», яке провели: Барсуков Антон Ігорович, викладач дитячої музичної школи №1 ім. Л.Бетховена, Булгаков Євген Сергійович, викладач дитячої музичної школи №9 ім. В.Сокальського, Жуков Василь Павлович, старший викладач Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди та Страшок Михайло Іванович, викладач дитячої музичної школи №12 ім. К.Шульженко. У рамках семінару відбувся майстер-клас творча зустріч з Алексиком Юрієм Юрійовичем, професором Київської національної музичної академії ім.П.Чайковського, заслуженим артистом України.
Присутність відомого музиканта і викладача на семінарському занятті, створила особливу атмосферу та надала значущість всьому що відбувалось.
Учасники семінару ознайомилися з педагогічним репертуаром для учнів з синдромом дефіциту уваги і гіперактивності, репертуаром для початківців гри на балалайці, що представив Жуков В.П.
Збірки для балалайки японської авторки-композитора Херелік Яно “Дитячий альбом” та “Зимовий день” представив Барсуков А.І. зі своїми учнями ДМШ №1 ім. Л.Бетховена.
З власним перекладом творів для балалайки познайомив слухачів Стращок М.І. з учнями ДМШ №12 ім. К.Шульженко.
Булгаков Є.С. представив твори харківських композиторів для балалайки, а саме Миколи Стецюна “С балалайкой по Испании”, який виконав студент 1 курсу Харківського музичного училища ім. Б.Лятошинського Сухоставець Іван в супроводі концертмейстера Ярової О.М.
Незгладиме враження залишила творча зустріч з Алексиком Юрієм Юрійовичем, професором Київської національної музичної академії ім. П.Чайковського, заслуженим артистом України та проведений ним майстер-клас з учнем ДМШ №12 ім. К.Шульженко Тухтаровим Тимуром.
Семінарське заняття пройшло на емоційному підйомі. Кожен виступ доповнював попередній, тема була розкрита повністю і надихнула викладачів на нові творчі пошуки.