Post navigation

Семінарське заняття викладачів класу балалайки

Семінарське заняття викладачів класу балалайки

 

IMG_3460  04.02.2015 відбулось семінарські заняття викладачів класу балалайки шкіл естетичного виховання міста Харкова та Харківської області за темою «Педагогічний репертуар учнів класу балалайки», яке провели: Барсуков Антон Ігорович, викладач дитячої музичної школи №1 ім. Л.Бетховена, Булгаков Євген Сергійович, викладач дитячої музичної школи №9 ім. В.Сокальського, Жуков Василь Павлович, старший викладач Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди та Страшок Михайло Іванович, викладач дитячої музичної школи №12 ім. К.Шульженко. У рамках семінару відбувся майстер-клас творча зустріч з Алексиком Юрієм Юрійовичем, професором Київської національної музичної академії ім.П.Чайковського, заслуженим артистом України.

 

   Присутність відомого музиканта і викладача на семінарському занятті, створила особливу атмосферу та надала значущість всьому що відбувалось.

 

   Учасники семінару ознайомилися з педагогічним репертуаром для учнів з синдромом дефіциту уваги і гіперактивності,  репертуаром для початківців гри на балалайці, що представив Жуков В.П.

 

   Збірки для балалайки японської авторки-композитора Херелік Яно “Дитячий альбом” та “Зимовий день” представив Барсуков А.І. зі своїми учнями ДМШ №1 ім. Л.Бетховена.

 

   З власним перекладом творів для балалайки познайомив слухачів Стращок М.І. з учнями ДМШ №12 ім. К.Шульженко.

  Булгаков Є.С. представив твори харківських композиторів для балалайки, а саме Миколи Стецюна “С балалайкой по Испании”, який виконав студент 1 курсу Харківського музичного училища ім. Б.Лятошинського Сухоставець Іван в супроводі концертмейстера Ярової О.М.

 

  Незгладиме враження залишила творча зустріч з Алексиком Юрієм Юрійовичем, професором Київської національної музичної академії ім. П.Чайковського, заслуженим артистом України та проведений ним майстер-клас з учнем ДМШ №12 ім. К.Шульженко Тухтаровим Тимуром.

 

   Семінарське заняття пройшло на емоційному підйомі. Кожен виступ доповнював попередній, тема була розкрита повністю і надихнула викладачів на нові творчі пошуки.