Post navigation
Презентація Програми з класичного танцю
17 листопада 2016
16 листопада на базі Харківської дитячої школи мистецтв №3 відбулась презентація Програми з класичного танцю для учнів хореографічних відділень (класів) шкіл естетичного виховання Харківської області і міста Харкова. Автор програми – прима-балерина ХНАТОБ, майстер сцени, хореограф, балетмейстер, завідувач хореографічного профілю ХСШ №133 «Ліцей мистецтв» Трушина Оксана Володимирівна. Нова адаптована до сьогодення програма з’явилась за участю та підтримкою обласного методичного центру (методист Толочко І.М.).
До виникнення програми Центром у безпосередній співпраці з Майстром впродовж декількох років була проведена велика кропітка робота: відбулись професійні огляди 17 хореографічних відділень ШЕВ міста і області, конкурсні змагання юних танцюристів у межах Дельфійських ігор Слобожанщини, понад 10 фахових майстер-класів та семінарів різних за тематикою та ціллю проведення, вивчався та аналізувався професійний рівень викладання хореографічного мистецтва в межах державних атестацій початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів. Особливе значення для виникнення програми мали два спеціалізованих цикла майстер-класів з класичного екзерсису «Школа Оксани Трушиної. Секрети моєї майстерності» та велика кількість особистих консультацій Оксани Володимирівни для всіх зацікавлених фахівців. Тобто моніторинг існуючих проблем і пошук шляхів їх подолання явилися мотивацією для активізації роботи з методичного забезпечення класу хореографії шкіл естетичного виховання.
Програма створена з урахуванням місцевих особливостей викладання предмету «Класичний танець» на теренах Харківської області.
Центр розраховує на подальшу співпрацю з автором у створенні другої редакції програми, розширених додатків до неї (за проханням викладачів) та запрошує до творчої співпраці усіх зацікавлених фахівців.
Директором обласного центру було висловлено щиру подяку директору школи мистецтв №3 Ріпко Вікторії Петрівні за багаторічну творчу співпрацю, постійну допомогу у підвищенні професійної компетенції викладачів шкіл, зокрема викладачів хореографії.