Post navigation
Семінарське заняття для викладачів класу фортепіано
24 жовтня 2018
24 жовтня 2018 року у великій залі Харківського музичного училища ім. Б.М.Лятошинського відбулося семінарське заняття для викладачів класу фортепіано на тему “Звукоутворення як фізичний, психологічний, емоційний та ментальний процес”, в якому взяли участь 110 викладачів мистецьких шкіл Харківської області.
Семінарське заняття провела голова предметно-циклової комісії «Фортепіано» Харківського музичного училища імені Б.М.Лятошинського Чередниченко Ольга Вікторівна. Особлива увага приділялася врахуванню психофізичного стану учня при роботі над звукоутворенням в класі фортепіано. Викладачі мали можливість побачити логічний взаємозв’язок між фізичним, емоційним і психологічним станом учня та звукоутворенням.
Чередниченко О.В. провела заняття з учнями ДМШ №9 ім. В.І. Сокальського Софією Львовою, Анастасією Ляшко та Мар’яною Бітною (класи викладачів Большакової С.О. та Анцигіної О.М.) та випускницею цієї школи, а сьогодні — студенткою ХМУ імені Б.М.Лятошинського Ганною Габрук (викладач Чередниченко О.В.). До кожного учня було знайдено індивідуальний підхід, використовувались різні форми та методи для досягнення поставленої мети.
Семінарське заняття продемонструвало високу професійну майстерність викладача, його вміння зарядити енергією як учня, так і всю аудиторію, що мотивує кожного педагога до підвищення власної компетентності.
Слухачі відзначили важливість даної теми, необхідність використання отриманих знань при роботі над звукоутворенням, виказали щире задоволення змістовністю та творчою атмосферою, що панувала на семінарському занятті.
Лауреати 1 ступеня Обласного конкурсу з розробки навчально-методичних матеріалів, програм для мистецьких шкіл “Колекція педагогічної майстерності”- викладачі Лозівської ДШМ №1 Снігуренко В.І. та Сорока Н.В. провели презентацію збірки перекладень для фортепіанних ансамблів «Разом грати веселіше». Вони проілюстрували п’єси з різних розділів, що дало загальне розуміння структури даної збірки. Збірка покликана допомогти викладачам розширити можливості в підборі репертуару для фортепіанного ансамблю.
Учасники семінарського заняття проявили жваву зацікавленість новим матеріалом, що стане корисним в подальшій роботі викладачів класу фортепіано.