Post navigation

Звіт за 2022-2023 навчальний рік напрям Клубна робота

У звітній період приблизно 90 працівників закладів культури клубного типу Харківської області пройшли навчання у Центрі, отримали актуальну фахову інформацію, що дозволяє спеціалістам підтримати свій професійний рівень, допомагає згуртуватися, отримати підтримку та професійні підказки від фахівців та колег.
Тематика навчання була відповідною до викликів сучасного стану країни – «Робота закладів культури клубного типу у воєнний час».
Якщо раніше навчання проходили такі категорії працівників закладів культури клубного типу як: директори міських, сільських, будинків культури, завідувачі клубними закладами (філіями) із різних куточків Харківщини, керівники художні. Цього навчального року, вперше, на замовлення фахівців, було проведено комплексне навчання для керівників аматорських колективів.

Разом із загальнопрофесійними питаннями: юридичного, психологічного, соціокультурного спрямування були розглянуті актуальні питання вузькопрофесійних напрямів: вокального, хореографічного, театрального, декоративно-ужиткового, а саме: організаційно-методичні питання щодо роботи керівників аматорських колективів різних напрямів.
Вперше під час навчання серед категорії працівників закладів культури клубного типу було запроваджено таку форму підсумкового контролю як тестування. Результати тестування довели, що слухачі гідно впоралися з тестовими завданнями, що дає змогу організаторам навчання ускладнити тестові питання для наступної групи слухачів.
Під час підготовки навчання, організатори занять намагалися використовувати усі переваги дистанційного навчання: залучали до викладання найкращих викладачів Київських вищих навчальних закладів: Київського національного університету культури та мистецтв та Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, які змістовно та наочно окреслили актуальні питання роботи закладу у воєнний час.
Також, було враховано запит слухачів щодо практичних занять у форматі «питання-відовідь» із використання сучасних цифрових технологій, онлайн-сервісів під час дистанційної роботи. Проведено консультативне заняття для тих фахівців, які цього потребували. Такий підхід до навчання – «неформальний» – дає змогу організаторам задовольняти усі освітні потреби здобувачів післядипломного навчання.
Можна зазначити, що працівники клубних закладів Харківської області отримали не тільки фахову, професійну інформацію, яку зможуть використовувати у своїй подальшій роботі а і «підтримуюче середовище» для подальшого розвитку своїх закладів.