Post navigation
27 січня 2024
ОПАНОВУЄМО ДОСВІД КОЛЕГ ПО РОБОТІ З УЧНЯМИ
З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
25 та 26 січня 2024 рокуОНМЦПК за підтримки ГО «Освітній діалог» на платформі ZOOM провів вебінар з підвищення кваліфікації викладачів мистецьких шкіл «Робота з учнями з особливими освітніми потребами в мистецькій школі».
Проєкт вебінару був розрахований, в першу чергу, на викладачів мистецьких шкіл Харківщини, але до участі в заході приєднались також наші колеги з Одеської, Тернопільської та Хмельницької областей.
Відкрив вебінар виступ Марини БРИЛЬ, директора Державного науково-методичного центру змісту культурно-мистецької освіти «Інклюзивна мистецька освіта», що став «дорожньою картою» проведення заходу. Протягом двох днів слухачі вебінару із зацікавленістю спостерігали за виступами колег з Харківської дитячої музичної школи №13 ім. М. Т. Коляди, Запорізьких дитячих музичних шкіл №1 та №3, Мистецької школи №8 міста Одеси та Нерубайської школи мистецтв (Одеська обл.), які ділилися власним педагогічним досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Використання засобів додаткової комунікації в роботі з учнями з ООП; розвиток креативності учнів з ООП під час створення музичних мініатюр на уроках навчання грі на фортепіано; арттерапія та інклюзія в театральному мистецтві; музична казкотерапія для дітей з особливими потребами; інклюзія в хоровому колективі, особливості організації процесу навчання та форми роботи з дітьми, що мають важкі порушення зору; створення якісного інклюзивного середовища із застосуванням танцювально-рухової методики – це далеко не повний перелік тем професійних виступів спікерів вебінару, що були пронизані любов’ю, натхненням, мудрістю і великим бажанням допомогти своїм особливим учням, багато з яких, не зважаючи на труднощі, не тільки успішно розвивають свої творчі здібності, а й стають лауреатами різноманітних конкурсів і навіть продовжують навчання у вищих та передвищих мистецьких навчальних закладах.
За підсумками роботи вебінару всі учасники заходу отримали добірку практичних матеріалів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в мистецькій школі.