Post navigation

КРУГЛИЙ СТІЛ ВИКЛАДАЧІВ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

25 січня 2024

 
    24 січня 2024 року , в режимі онлайн на платформі ZOOM відбулось засідання Круглого столу «”Музична грамота та практичне музикування” елементарного підрівня початкової мистецької освіти в сучасних умовах: досвід, пошуки, перспективи» за участі викладачів музично-теоретичних дисциплін мистецьких шкіл Харківщини. Мета заходу – обмін досвідом щодо викладання програми музичної грамоти та практичного музикування, обговорення проблем та перспектив її опанування та засвоєння учнями в умовах воєнного стану.

 

Щербак Інна Володимирівна, викладач вищої категорії музично-теоретичних дисциплін Харківської дитячої музичної школи № 3 ім. М. В. Кармінського доповіла про форми роботи з навчальної дисципліни «Музична грамота та практичне музикування» в умовах дистанційного навчання та міжпредметний зв’язок навчальних дисциплін «Музична грамота та практичне музикування» і «Бесіди про мистецтво» в мистецькій школі. Пакош Лариса Миколаївна, директор і старший викладач Височанської школи мистецтв, поділилась досвідом підготовки та проведення онлайн-уроків «Музична грамота та практичне музикування» й дистанційними формами роботи. Єрмошкіна Лариса Іванівна, викладач вищої категорії, зав. відділу музично-теоретичних дисциплін Богодухівської школи мистецтв імені В. Т. Борисова, присвятила доповідь творчій складовій у написанні диктантів учнями елементарного підрівня. Бучинська Ганна Леонідівна, викладач Пісочинської школи мистецтв “АРТ НОВА”, презентувала комплект робочих зошитів з музичної грамоти та практичного музикування. Кондратьєва Тетяна Сергіївна, кандидат мистецтвознавства, викладач вищої категорії, старший викладач Харківської дитячої музичної школи № 6 ім. М. В. Лисенка, розповіла про особливості втілення підсумкового контролю за типовою навчальною програмою «Музична грамота та практичне музикування» елементарного підрівня. Коробко Альона Петрівна, викладач Харківської дитячої школи мистецтв №6, розказала про впровадження типової навчальної програми «Музична грамота та практичне музикування» та шляхи освоєння її обсягу на початковому етапі.
 
Після доповідей спікерів відбулось обговорення проблемних питань викладання цієї навчальної дисципліни під час дистанційного навчання. Учасникам круглого столу, викладачам мистецьких шкіл Харківської області та м. Харкова була надана можливість висловити свою точку зору на обговорювану тематику і поділилися власними педагогічними напрацюваннями. За матеріалами доповідей Круглого столу буде створений збірник статей.