Post navigation
25 лютого 2024
АНАЛІЗУЄМО ПРОВЕДЕНННЯ КОНКУРСУ
22 лютого 2024 року в режимі онлайн на платформі Zoom відбулося семінарське заняття викладачів класу гітари мистецьких шкіл Харківської області та міста Харкова за темою: «Аналіз та методичні рекомендації членів журі за результатами виступів учасників ХІ Обласного конкурсу юних виконавців на класичній гітарі імені Віталія Петрова».
Кожен з членів журі, а саме Володимир Доценко, професор ХНУМ імені І.П. Котляревського, член асоціації гітаристів Національної всеукраїнської музичної спілки, заслужений артист України, Вікторія Ткаченко, доцент ХНУМ імені І.П. Котляревського, член асоціації гітаристів Національної всеукраїнської музичної спілки, кандидат мистецтвознавства, Максим Трянов, викладач кафедри народних інструментів ХДАК, керівник Харківського Гітарного Квартету та Ірина Шевчук, викладач вищої категорії, член асоціації гітаристів Національної всеукраїнської музичної спілки, висловили певні зауваження та побажання викладачам класу гітари, надали методичні рекомендації, відмітили деякі важливі аспекти виконання та підбору репертуару.
«Важливо,– як відмітив голова конкурсу Володимир Доценко, – що виконавський рівень учасників, не зважаючи на умови проведення конкурсу та вимоги до участі, достатньо високий. Особливо в середній віковій групі, учасниця якої, за виконання програми, отримала Гран прі!»
Слухачі висловили задоволення такою формою проведення семінару. На всі запитання отримали чіткі відповіді та роз’яснення.
Члени журі від себе та всіх учасників висловили велику вдячність ОНМЦПК за проведення ХІ Обласного конкурсу юних виконавців на класичній гітарі імені Віталія Петрова та прохання і в подальшому зберігати та проводити цей дуже важливий для юних гітаристів конкурс.
На завершення зустрічі, всі з захопленням прийняли відеоподарунки від Володимира Доценка (твір Marek Pasieczny. Two Stories for Patrick /з концерту в Угорщині)/ та Максима ТРЯНОВА (твір Андрія Андрушка Шлях Писемності, у виконанні популярного, сучасного Харківського Гітарного Квартету).