Post navigation

04 березня 2024
 

КРУГЛИЙ СТІЛ ВИКЛАДАЧІВ СОЛЬНОГО СПІВУ

 
01 березня 2024 року, в режимі онлайн на платформі ZOOM відбулося засідання Круглого столу «Співвідношення навчальних програм елементарного та базового підрівня (декілька моделей поєднання програм); формування вокальних навичок в умовах дистанційного навчання» за участі викладачів класу сольного співу (академічного, народного, естрадного) мистецьких шкіл Харківщини. Мета заходу – обмін досвідом щодо поєднання навчальних програм з сольного співу елементарного та базового підрівнів; використання рекомендацій обласної програми «Сольний спів» елементарного підрівня при створенні робочих навчальних програм; обговорення проблем та надбань в опануванні та засвоєнні вокальних навичок в умовах воєнного стану та дистанційного навчання.
 
ХУТОРСЬКА Анна, викладач-методист Харківської дитячої музичної школи №10, кандидат мистецтвознавства, доцент ХНУМ ім. І.П.Котляревського в своїй доповіді проаналізувала проблеми та питання, з якими стикаються викладачі при переході до програм базового підрівня (особливо до програми естрадного напрямку); акцентувала увагу слухачів на тих перевагах, які вони матимуть, не залежно від направлення за яким вони працюють, якщо будуть користуватися програмою елементарного підрівня.
 
ФАРАФОНОВА Ірина, викладач-методист Харківської дитячої музичної школи №9 ім. В.І.Сокальського розповіла про перші кроки в опануванні вокальних навичок у роботі з початківцями. Були не тільки названі, а й показані відеозавдання, вправи, ігрові форми роботи, скоромовки, поспівки тощо. Пані Ірина акцентувала увагу на тому, що навіть з початківцями естрадного напрямку всі класичні складові роботи на уроці сольного співу залишаються обов’язковим компонентом.
 
ДАНИЛЬЧЕНКО Олена, викладач вокально-хорових дисциплін Харківської дитячої музичної школи №12 ім. К.І.Шульженко розповіла про особливості проведення дистанційних занять з хорового співу. Доповідь супроводжувалась відео-показами групових занять, були надані рекомендації проведення уроку зведеного хору в умовах дистанційного уроку. Пані Олена розповіла про власні технічні наробки, познайомила колег з програми та платформи, якими користується і які допомагають їй у роботі на заняттях хорового співу.
 
БАЛАБАЙ Анна, старший викладач Харківської дитячої школи мистецтв №5 ім І.Й. Дунаєвського поділилась напрацюваннями щодо дистанційної роботи з учнями, розповіла про мету, задачі та проблеми постановки музичної онлайн вистави, де беруть участь вокалісти-солісти, вокальні ансамблі та хор. Доповідь супроводжувалась презентацією та відео-показами, де слухачі мали можливість побачити етапи роботи над виставою з використанням елементів сценічного руху та читанням віршів.
 
БАРАННІК Оксана, викладач Богодухівської школи мистецтв ім. В.Т.Борисова структуровано і дуже ретельно розповіла слухачам про репертуарну політику, що проводить відділення естрадного сольного співу Богодухівської ШМ, про жанрові напрямки, за якими працюють викладачі та озвучила імена багатьох сучасних українських та західних композиторів, творами яких користується. Висвітлила певні напрацювання щодо поєднання програм елементарного та базового підрівнів. Доповідь пані Оксана супроводжувала відеопоказами виступів учнів різних вікових категорій з піснями різних жанрів і напрямків, надала посилання на сайти, якими можна користуватися в роботі.
 
Після кожної доповіді спікерів учасники круглого столу мали можливість задати питання, обговорити проблемні моменти, висловити власну точку, а також поділитися певними цікавими напрацюваннями.