Post navigation
21 березня 2024
НАВЧАЮТЬСЯ ВИКЛАДАЧІ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
20 березня 2024 року на платформі Zoom проведено семінарське заняття викладачів музично-теоретичних дисциплін мистецьких шкіл Харківщини. Семінар провели Ірина Жосан, викладач-методист Київської ДМШ № 14 імені Ю. Щуровського та Алла Нікітіна, викладач-методист Харківської ДМШ № 14.
Доповідь Ірини Жосан була присвячена мультимедійним та інтерактивним ресурсам на уроках музичної грамоти та практичного музикування або сольфеджіо. Викладачка з багаторічним досвідом роботи звернула увагу присутніх на стрімкий розвиток інформаційно-комп’ютерних технологій, зміни в освітньому процесі, реформи в галузі мистецтва, дистанційне навчання в умовах сьогодення.
Ірина Жосан поділилась власними педагогічними ідеями і результатами роботи у Smartnotebook, програмами Microsoft Paint, Musescore 3, Movavi, Canva, Wordwall, сайтами LearningApps.org, «На урок». Доповідачка приділила увагу створенню численних завдань на вивчення теоретичних відомостей і закріплення навчального матеріалу, формам роботи з опрацювання музичних інтервалів, акордів, тональностей, метроритмічним вправам, вокальним навичкам тощо.
Алла Нікітіна присвятила свою доповідь творчості українських композиторів на межі ХХ-ХХІ ст. в просторі постмодерну. Презентація і відеофрагменти музичних творів відомих композиторів (В. Рунчака, З. Альмаші, С. Пілютікова, В. Польової, О. Щетинського) занурили слухачів у неповторний світ постмодернізму, як філософського культурного напрямку та його ознак, жанрових різновидів, сюжетів й особливостей. Змістовні теоретичні відомості про постмодернізм, окреслені в доповіді А. Нікітіної, в поєднанні з характеристикою творчості українських митців і аналізом їхніх музичних творів стануть поштовхом для подальшого вивчення нової теми в межах навчальної програми з музичної літератури. Прикрасою доповіді про постмодернізм стала чудова поезія Лілії Ніколаєнко.
Слухачі семінару подякували І. Жосан та А. Нікітіній за нові цікаві та корисні методичні матеріали, креативний професійний підхід у викладанні музично-теоретичних дисциплін.