Post navigation
14 квітня 2024
КРУГЛИЙ СТІЛ ВИКЛАДАЧІВ НАРОДНИХ ІНСТРУМЕНТІВ
14 квітня 2024 року в онлайн режимі на платформі Zoom відбувся ІІІ відкритий круглий стіл викладачів народних інструментів мистецьких закладів «ВИКЛАДАЧ – УЧЕНЬ – ТВОРЧИЙ ТАНДЕМ – ШЛЯХ ДО УСПІХУ», за ініціативою Харківської дитячої музичної школи №13 ім. М.Т. Коляди та за підтримки Обласного навчально-методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів.
Круглий стіл став платформою для розгляду та обговорення актуальних питань щодо впливу творчої атмосфери між викладачем та учнями на розвиток особистості в сучасному соціокультурному просторі.
Мета його проведення – поглиблення, зміцнення та розширення діапазону вже існуючих знань, та створення умов для подальшого удосконалення майстерності викладачів; представлення та аналіз регіонального досвіду (поєднання інтерактивних технологій з традиційними методами викладання на народних інструментах тощо).
- Учасники Круглого столу обговорили цілу низку актуальних питань:
- -перспективи розвитку народно-інструментального жанру в сучасних освітніх і соціокультурних реаліях;
- -школа, як род традиції виконавства на домрі в системі наступності зав’язків декількох поколінь музикантів;
- -розвиток творчих здібностей учня, як педагогічна проблема;
- -педагогічні інновації як чинник ефективності освітнього процесу сучасної мистецької школи;
- -імпровізація та підбір по слуху, як метод розвитку творчих здібностей учня;
- -ансамбль, як чинник інтелектуального розвитку учня;
- -навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами: сучасні підходи;
- -ансамблеві форми роботи – запорука розвитку творчої особистості;
- -цифрові технології в роботі викладача фахових дисциплін та багато інших.
До роботи Круглого столу долучилися спікери – провідні фахівці вищих закладів мистецької освіти, коледжів, мистецьких шкіл, як з міста Харкова, так і з Києва та Запоріжжя.
Круглий стіл – це важлива форма удосконалення майстерності викладача, що сприяє поглибленню знань й пізнавальної діяльності учасників, що здійснюється завдяки спільним зусиллям представників всіх рівнів мистецької освіти.