Post navigation

Звіт за 2023-2024 навчальний рік напрям Клубна робота

Завершуємо 2023-2024 навчальний рік

 

 

У звітний період було проведено навчання працівників закладів культури клубного типу Харківської області (всього 58 фахівця із Лозівської, Богодухівської, Куп’янської, Харківської громад).
 

Як показує практика, саме у непрості часи, які переживає Українська держава, дуже затребуваним є професійне спілкування колег, обмін досвідом роботи, отримання актуальної інформації. Саме ці форми роботи застосовуються під час проведення навчально-тематичних семінарів з підвищення кваліфікації фахівців з клубної справи.
 

Особливий акцент у тематиці навчання було зроблено на адаптації діяльності закладів клубного типу під час воєнного стану. Аналізуючи вихідне анкетування слухачів, а це зворотній зв’зок зі слухачами, можливо відзначити, які професійні питання особливо цікавлять фахівців. Це питання регулювання юридичних, трудових відносин; питання безпекового спрямування; питання психологічної підтримки колег, мешканців громад; ознайомлення з особливостями роботи з переміщеними особами різних вікових категорій; використання сучасних IT технологій; цікаві практики стосовно клубної сфери.
 

Організатори занять мали на меті надати професійну підтримку, зорієнтувати фахівців щодо роботи клубного закладу у складних умовах, допомогти працівникам клубної сфери адаптуватися до роботи в умовах воєнного стану. Окрему увагу було приділено психологічній підтримці слухачів, одже довготривала робота у складних умовах воєнного часу впливає як на психологічне так і на фізичне здоров’я людини.
 

Добре «зарекомендувала» себе така форма контролю навчального процесу як підсумкове тестування. Результати тестування довели, що слухачі гідно впоралися з тестовими завданнями, що дає змогу організаторам навчання ускладнити тестові питання для наступної групи слухачів.
 

Разом з загальнопрофесійними питаннями юридичного, психологічного, соціокультурного спрямування були розглянуті актуальні питання вузькопрофесійних напрямів, які можливо використовувати у практичній діяльності закладу під час роботи з внутрішньо переміщеними особами.
Під час підготовки навчання, організатори занять намагалися використовувати усі переваги дистанційного навчання. А саме, залучали до викладання кращих викладачів з інших регіонів країни. Слід розширити практику залучення кращих фахівців з клубної справи до викладання. які змістовно та наочно окреслили актуальні питання роботи закладу у воєнний час.
 

Також, було враховано запит слухачів щодо практичних занять у форматі «питання-відповідь» з використання сучасних цифрових технологій, онлайн-сервісів під час дистанційної роботи. Проведено консультативне заняття для тих фахівців які цього потребували. Такий підхід до навчання – «неформальний», дає змогу організаторам задовольняти усі освітні потреби здобувачів післядипломного навчання.
 

Можна зазначити, що навчальні заняття працівників клубних закладів Харківської області є затребуваними та актуальними, необхідними для підтримки функціонування клубних установ саме під час тяжких випробувань.