Post navigation

01 листопада 2024
 

Викладачі музично-теоретичних дисциплін підвищують кваліфікацію

 
    З 28 по 31 жовтня 2024 року в онлайн режимі, на платформі ZOOM, пройшли заняття з підвищення кваліфікації викладачів музично-теоретичних дисциплін мистецьких шкіл Харківщини за темою: «Методологічні засади та методичні рекомендації з вивчення музично-теоретичних дисциплін та композиції в сучасних умовах»
 
Власним досвідом викладання музично-теоретичних дисциплін та авторськими методиками зі слухачами поділилися провідні викладачі харківських мистецьких шкіл, Харківського музичного фахового коледжу ім. Б. М. Лятошинського, були також залучені кращі фахівці з Шосткінської ДМШ № 2, Київської ДШМ ім. Стефана Турчака, Львівського державного музичного ліцею ім. С. Крушельницької.

 
Викладачі мистецьких шкіл ознайомилися з основами правового регулювання діяльності закладів мистецької освіти в Україні та положенням про авторські права. Слухачі вивчали та опановували знання стосовно цифрових інструментів в роботі викладача ДШМ (підготовка до уроку, взаємодія, оцінювання, штучний інтелект); застосування відеовправ в опануванні гам та інтервалів на уроках сольфеджіо елементарного підрівня тощо.
 
Під час проведення підвищення кваліфікації були прочитані лекції і проведені семінарські заняття, що охоплювали широке коло актуальних питань, а саме: атестація викладачів мистецьких шкіл; професійний стандарт викладача мистецької школи; розробка та створення навчальних ігор, вікторин, тестів та опитувань на базі платформи Kahoot; досягнення успішності у навчанні сольфеджіо в молодших класах через категорію “легко”; місце української музики в світовій культурі; опера в контексті розвитку сучасної музики: жанрові різновиди та особливості сценічного втілення; аспекти підготовки до уроку «Фольклор автохтонних (корінних) народів Північної та Південної Америки» за ТНП.
 
Доповідачі представили цікаві творчі розробки: методичний комплекс з навчальної дисципліни «Сольфеджіо»: «Їжачок- слуховичок та фанти-диктанти» та авторські робочі навчальні програми «Сольфеджіо» і «Музична література» елементарного рівня; оновлений навчальний демонстраційний матеріал, авторське лото «Музичні інструменти індіанців Північної та Південної Америки»; авторський підручник «Цікаве сольфеджіо» для учнів 1 року навчання базового підрівня початкової мистецької освіти. Підсумком проведення підвищення кваліфікації став круглий стіл і вихідне тестування за матеріалами лекцій і практичних занять.
 
Слухачі досягли таких результатів навчання як: розвиток інформаційної, психологічної, комунікативної компетентності, здатність до створення та коригування освітньо-програмного продукту, здатність до пошуку та використання в процесі діяльності інноваційних методик та певної технології навчання.