Post navigation
16 грудня 2024
ВСЕУКРАЇНСЬКІ ВЕБІНАРИ В РЕЖИМІ ОНЛАЙН
/підсумки спільної роботи ОНМЦПК та ГО «Освітні діалог »/
ЖОВТЕНЬ-ГРУДЕНЬ 2024 року
Протягом жовтня-грудня ОНМЦПК спільно з ГО «Освітній діалог» продовжили проведення серії онлайн вебінарів з підвищення кваліфікації педагогічних працівників мистецьких шкіл України, а саме:
05, 12, 19 жовтня відбувся цикл вебінарів «Удосконалення мовленнєвих навичок професійного спілкування працівників сфери мистецької освіти».
Спікером вебінару виступила викладач-методист Харківського фахового вищого коледжу мистецтв Олена Мельник.
У рамках навчання учасники вебінару удосконалили запас професійної лексики, мовні навички та отримали практичні поради щодо використання засобів сучасної української мови залежно від умов спілкування, мети і змісту мовлення.
У заході взяли участь педагогічні працівники закладів мистецької освіти Київської, Харківської, Дніпропетровської, Запорізької, Донецької, Полтавської та Закарпатської областей, які впродовж вебінару мали можливість поставити лектору питання в прямому ефірі та отримати кваліфіковані та вичерпні відповіді.
17 листопада пройшов вебінар-практикум «Організація дистанційного навчання в мистецькій школі з використанням онлайн-платформ». Захід зібрав педагогічних працівників мистецьких шкіл з різних куточків України, які активно обговорювали проблеми щодо сучасних підходів до дистанційного навчання в сфері початкової мистецької освіти.
У ході вебінару слухачі мали можливість дізнатися, як ефективно використовувати онлайн-платформи та інтегрувати їх у навчальний процес в мистецькій школі.
Спікером вебінару виступив Віталій Корнієнко, провідний фахівець в сфері комп’ютерних технологій, програміст ОНМЦПК, який поділився практичними порадами щодо використання платформ Zoom, Google Meet, Skype, а також інших онлайн-ресурсів для створення мультимедійних навчальних матеріалів.
Особлива увага була приділена питанням підготовки та проведення уроків онлайн (від організації навчального середовища до адаптації методичних матеріалів для віртуального формату), огляду популярних онлайн-платформ з їх перевагами та недоліками.
Завдяки високому рівню проведення і змістовним виступам, вебінар став не лише корисним майданчиком для обміну досвідом, а й допоміг кожному учаснику знайти нові ідеї для впровадження в освітній процес.
Сучасні зміни, що відбуваються в системі мистецької освіти висувають нові вимоги і до управління мистецькою школою, що спричиняє потребу у формуванні нового рівня управлінської компетентності її керівника.
30 листопада, 07 та 14 грудня вперше відбувся цикл вебінарів для керівників мистецьких шкіл «Психологічні, діловодні та правові основи управлінської компетентності керівника мистецької школи». У вебінарах взяли участь 65 директорів та заступників директорів мистецьких шкіл з Винницької, Донецької, Дніпропетровської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Хмельницької областей та міста Києва.
Спікерами вебінарів виступили:
30 листопада «Психологічні складники успішної комунікативно-управлінської діяльності» – Олена Костюченко, професор кафедри психології Київського національного університету культури і мистецтв, доктор психологічних наук.
Основною метою вебінару було підвищення кваліфікації у галузі управлінської та комунікативної діяльності, зокрема опанування знань і навичок, що допомагають підвищити ефективність взаємодії в колективі, а також сприяють оптимізації управлінських впливів на різні групи людей.
У практичній частині вебінару – грі «Стилі взаємодії», учасники на практиці випробували різні стилі взаємодії в колективі та дізналися більше про власні комунікативні стратегії. Це стало чудовою нагодою для рефлексії та розвитку певних навичок та надало можливість оцінити нові інструменти для вирішення комунікативних проблем і покращення взаємодії в колективі.
07 грудня «Документування управлінської інформації та організація роботи зі службовими документами в закладах мистецької освіти» – Тамара Самоварова, директор Обласного навчально-методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів, заслужений працівник культури України.
Захід став надзвичайно корисним для всіх учасників, оскільки надав можливість ґрунтовно ознайомитися з нормативно-правовими актами, що регламентують організацію діловодства в мистецьких школі зокрема роботу зі службовими документами, створення Інструкції з діловодства та Номенклатури справ.
Певну увагу на Вебінарі було приділено розгляду питань документування управлінської діяльності відповідно Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації (ДСТУ 4163-2020), що є обов’язковим стандартом для всіх закладів та установ України.
Учасники вебінару отримали відповідні методичні матеріали, що включили актуальні рекомендації з документування управлінської діяльності в мистецьких школах, приклади написання видів наказів та рекомендації щодо строків їх зберігання відповідно до чинного законодавства. Це дозволило слухачам не лише опанувати теоретичні знання, але й отримати практичні інструменти для застосування їх у повсякденній роботі.
14 грудня «Правові компетентності в сфері професійного управлінського розвитку» – Олена Задихайло, кандидат юридичних наук, доцент кафедри державно-правових дисциплін, кримінального права і процесу Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди, експерт в галузі права, яка не тільки зосередила увагу керівників на нормативно-правовому забезпеченні роботи мистецької школи, в й надала практичні поради щодо застосування правових норм в умовах воєнного стану.
Учасники вебінару ознайомились з основними нормативно-правовими актами, необхідними в роботі керівника мистецької школи; отримали актуальну правову інформацію, що дозволить їм більш ефективно застосовувати правові норми в управлінській діяльності та чіткі рекомендації щодо вирішення проблемних ситуацій, з якими часто стикаються керівники в роботі, зокрема такими як укладання трудових договорів, врегулювання конфлікту інтересів, організація роботи в умовах воєнного стану тощо.
Всеукраїнські вебінари «Психологічні, діловодні та правові основи управлінської компетентності керівника мистецької школи» завдяки активній участі слухачів та високому рівню взаємодії спікерів з аудиторією під час їх проведення, сприяли глибокому розумінню певних аспектів діяльності керівника, стали важливим заходом, що дозволив його учасникам значно поглибити знання щодо психологічних, правових, діловодних складників успішної комунікативно-управлінської діяльності, необхідних для ефективної та безпечної організації роботи освітнього процесу мистецьких шкіл, а також дозволило дійти висновку, що постійне самовдосконалення, самоосвіта та підвищення кваліфікації удосконалюють і розвивають управлінські компетентності керівника, гарантують ефективне управління закладом мистецької освіти, мистецькою школою зокрема.
ЧЕКАЄМО НА НАСТУПНИХ ЦІКАВИХ ЗУСТРІЧАХ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ НАВЧАЛЬНОГО 2024-2025 року!