Post navigation

30 вересня 2024
 

РОЗПОЧАЛАСЯ РОБОТА ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНІ

 
    27 вересня 2024 року в режимі онлайн на платформі Zoom пройшло перше засідання традиційної Педагогічної майстерні . Зустрічалися викладачі класу бандури мистецьких шкіл Харківщини.

 

Як завжди між учасниками майстерні відбувся обмін думками, знаннями, творчими знахідками. Особистим досвідом поділились:
 

Вікторія Івахненко, старший викладач Люботинської дитячої музичної школи. Вона представила відеоматеріали за темою «Важливість колективного музикування для розвитку юних бандуристів». Пані Вікторія, спираючись, на свій багаторічний досвід, розгорнуто розповіла про деякі важливі моменти в роботі з учнівськими музичними колективами: формування складу, підбір музичних інструментів, якість їх настройки, репертуар, виконавський рівень учасників. Виходячи із ситуації сьогодення, поділилася своїми підходами у роботі онлайн, продемонструвала цікаві уривки з деяких виступів ансамблів різних років.
 

Пані Вікторія показала невеличкий фільм, що був створений за ініціативи американських журналістів про її роботу, творчі надбання та стосунки учнів у тяжкі години війни. Фільм розкриває красу, силу, любов до України, яку надихає гра на бандурі.
 
Зінаїда Миронко-Очерет, старший викладач Харківської дитячої школи мистецтв №2 представила відеоматеріали за темою «Підходи до формування репертуару учнів класу бандури в умовах дистанційної роботи». Пані Зінаїда поділилася досвідом навчання учнів на початковому та базовому підрівнів. Історія маленької дівчинки, яка зацікавилася грою на бандурі, коли вона з родиною знаходилися за кордоном, зацікавила слухачів. Пані Зінаїда представила цікаві фото та відео її онлайн навчання, розповіла про поступове засвоєння навичок гри на бандурі, особливості підходу до підбору репертуару та подолання різних складнощів, що виникають при онлайн роботі на початковому етапі.
 
Цікавим напрацюваннями пані Зінаїда поділилась при роботі з талановитою, відповідальною ученицею базового підрівня. Це вже інший підхід до підбору репертуару, врахування певної зацікавленості учениці, її технічних можливостей тощо.
 
Ірина Хоменко, старший викладач Харківського ліцею мистецтв № 133 розкрила тему репертуару в класі бандури, як засобу підтвердження ідентичності та національно-патріотичного виховання молоді.
 
«Під час війни ця тема набула ще більшої актуальності. Наша улюблена бандура, вже сама по собі, це маркер української ідентичності і репертуар є його головним чинником» – висловила власну думку пані Ірина. До представлених виступів учнів її класу різних років, як солістів так і ансамблів, вона надала певні коментарі щодо підбору репертуару, враховуючи різні мотивації, особливості його сприйняття учнями, використання різних підходів до його опанування , зокрема звернення до арт-терапії.
 
До дискусії активно долучилися викладачі мистецьких шкіл Богдана Стандара, Яна Бабенко, Юля Мушеманська.
 
Пані Лариса Панова, викладач-методист, голова ПЦК «Народні інструменти» Харківського музичного фахового коледжу імені Б.М. Лятошинського надала позитивні коментарі та побажання щодо роботи Педагогічної майстерні та підкреслила важливість такого проєкту ОНМЦПК.
 
Проведення Педагогічної майстерні народників спрямовано до підвищення рівня професійної майстерності педагогічного працівника, створює умови емоційного комфорту та творчої розкутості.