Post navigation
2013-2014 навч. рік (народні інструменти)
МАТЕРІАЛИ 2013-2014 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ (ОГЛЯД)
Семінарське заняття для викладачів струнних народних інструментів.
Згідно з планом роботи обласного навчально – методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів 26 березня 2014 року відбулось семінарське заняття, яке провела Алейнікова Лідія Вікторівна, викладач – методист відділу народних інструментів Харківської дитячої школи мистецтв №3, за темою: “Сучасний погляд на роботу з початківцями у класі домри”. Читати далі ?
Названі імена кращих гітаристів Харківщини
20-21 лютого поточного року в Харкові проходив обласний конкурс юних гітаристів імені Віталія Петрова, участь в якому заявило більше ста учнів шкіл естетичного виховання Харкова і Харківської області. Читати далі ?
Семінарське заняття для викладачів класу гітари
Згідно з планом роботи обласного навчально — методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів 22 січня 2014 року відбулось семінарське заняття, яке провела Шевчук Ірина Олександрівна, викладач вищої кваліфікаційної категорії відділу народних інструментів. Читати далі ?
Курси підвищення кваліфікації викладачів струнних народних інструментів.
З 11 по 15 листопада 2013 року пройшли курси підвищення кваліфікації викладачів струнних народних інструментів (домра, бандура, балалайка, цимбали) шкіл естетичного виховання міста Харкова та Харківської області за темою “Удосконалення методики викладання гри на струнних народних інструментах”. Читати далі?
Майстер-клас для викладачів класу балалайки
20 жовтня на базі дитячої музичної школи №13 ім.М.Коляди в рамках VI-го Відкритого конкурсу-фестивалю виконавців на балалайці та ансамблів народних інструментів “Срібні струни” відбувся майстер-клас відомого музиканта та композитора, викладача класу балалайки коледжу мистецтв міста Ярославля (Росія) Котєльнікова Віктора Володимировича з учнем 8-го класу Харківської ДМШ №1 ім. Л.Бетховена Юлієм Аксельродом(клас Жукова В.П., концертмейстер Сумцова І.О.). Читати далі