Навигация по записям

Осінні канікули викладачів мистецьких шкіл області

02 листопада

 

  Осінні канікули для викладачів районних мистецьких шкіл пройшли в активному творчому режимі.

 

  Методичні заходи восьми зональних методичних об’єднань проходили під гаслом “Від компетентного викладача – до творчо розвинутого учня”.

 

  Методисти-куратори методичних об’єднань ознайомили викладачів з вимогами до обласного конкурсу відкритих уроків та методикою їх проведення, надали змістовні рекомендації щодо запропонованого Методичного щоденника педагогічного працівника, розробленого на допомогу педпрацівнику в узагальненні результативних показників його роботи у міжатестаційний період.

 

  У рамках семінарів відбулися відкриті уроки провідних викладачів мистецьких шкіл за різноманітною тематикою. (Докладніше можна ознайомитися з тематикою у розділі сайту “Зональні методичні об’єднання”).

 

  Треба відзначити ґрунтовну підготовку викладачів до проведення відкритих уроків. На конкретних прикладах учасники семінарів побачили ефективні методи та педагогічні засоби, що використовуються при опануванні складних тем роботи з учнями.

 

  У семінарах взяли участь не тільки викладачі районних шкіл, а й запрошені провідні викладачі з мистецьких шкіл Харкова: Маркузова Т.О.,(ДМШ №9 імені В.Сокальського, клас фортепіано), Лазарєва Г.Д. (ДМШ №10, клас гітари) та Амстібовський Д.Є. (ХССМШі, клас скрипки), які також поділилися власним досвідом педагогічної роботи, відповіли на численні запитання колег, надали методичні поради щодо проведення індивідуальних занять з учнями.

 

  Жвавий інтерес та зацікавленість викладачів викликав обмін педагогічним репертуаром. Майже кожен учасник семінарів презентував у власному виконанні цікаві, нові твори для різних інструментів та колективів, що значно збагатило педагогічний репертуар колег.

 

  Методичні заходи зональних методичних об’єднань викладачів забезпечили максимальний позитивний результат, стимулювали до подальшої творчої діяльності, пошуку нових форм роботи з учнями та стали новою освітньо-методичною платформою для вивчення та поширення передового педагогічного досвіду.