Post navigation

Музика надихає весь світ

13 грудня 2018

 

«Музика надихає весь світ, вона дає крила людській душі, сприяє злету уяви. Музика додає життєвої сили всьому існуючому… Вона втілення всього прекрасного і піднесеного».


 

  Перші кроки дітей у пізнанні світу мистецтва необхідно зробити захоплюючими. Уроки сольфеджіо та музичної літератури мають стати радісними відкриттями прекрасного, дітей потрібно залучати до колективної творчої праці та встановити тісний зв’язок між учнями класу. Педагог повинен створювати умови для формування духовності учнів; пробудити інтерес до музики.

  Саме з цією метою, 13 грудня 2018 року у приміщенні Люботинської ДМШ було проведено брейн-ринг «Музична вітальня», у якому брали участь учні четвертого класу.

 

  На початку учні розділилися на дві команди: команда «Нотки», до якої увійшло 6 учнів: Піддубна Євгенія, Петрашов Богдан, Мамедова Софія, Літвін Меланія, Санжаревський Станіслав та Щокіна Марія; команда «Квінта», до складу якої увійшло 5 учнів: Вдовенко Неоніла, Хасенов Денис, Павлік Анастасія, Поваліхін Віктор та Сухіна Єгор. Учні обрали капітанів команд: у «Нотках» капітаном стала Щокіна Марія, а у «Квінті» – Павлік Анастасія.

 

  Гра складалася з 8 конкурсів. Першим конкурсом став «Ерудит», де кожна з команд на 10 запитань з музичної грамоти, другий конкурс мав назву «Музичні задачки», в якому учні розв’язували ритмізовані приклади; третій конкурс – «Музичний диктант», де учні складали диктант з готових тактів. Четвертим конкурсом було завдання під назвою «Смисловий ряд» – учні повинні були здогадатися за якою ознакою було згруповано слова та вибрати зайве слово в рядку. П’ятий конкурс називався «Знайди пару» – слова, які було згруповані у два стовпчики, учні повинні були поєднати між собою. Шостий конкурс, який став найулюбленішим конкурсом дітей, був «Крокодил» – учні з кожної команди по черзі витягували папірці на яких були написані назви музичних інструментів та жестами показували їх своїй команді, а команда мала здогадатися, що за інструмент показує учень. Наступним конкурсом була «Музична пауза» – на столі у кожної команди лежали три картки зі словами «Пейзаж», «Іграшки» та «Портрет»: учні мали здогадатися що звучить та підняти відповідну картку. Останнім конкурсом були «Музичні загадки» – кожна з команд по черзі відгадувала загадки про музичні інструменти.

 

  Одержала перемогу у бренд-ринзі команда «Квінта» на чoлі з Павлік Анастасією. Усі учні у кінці гри отримали заохочувальні призи – шоколадні медальки та цукерки.
Загалом, учням дуже сподобалася така форма проведення уроку. Учні продемонстрували глибокі знання у з сольфеджіо та музичної літератури, дружність і вміння працювати у команді.

 

Викладач музично-теоретичних дисциплін Люботинської ДМШ Чернаті А.І.