Post navigation

Педагогічна майстерня викладача – бандуриста

07 жовтня 2021

 

06 жовтня 2021 року на базі дитячої школи мистецтв № 5 імені І.О. Дунаєвського пройшов методичний семінар «Педагогічна майстерня викладача-бандуриста» за підсумками проведення Всеукраїнського конкурсу виконавців на бандурі імені Гната Хоткевича.

 

  До обговорення долучились досвідчені фахівці бандурного мистецтва Харківщини:

 

Любов Мандзюк, доцент кафедри народних інструментів України Харківскього національного університету мистецтв імені І.П. Котляревського, кандидат мистецтвознавства, голова журі конкурсу (підсумки, зауваження та перспективи Всеукраїнського конкурсу виконавців на бандурі імені Гната Хоткевича);
Надія Мельник, старший викладач кафедри народних інструментів Харківської державної академії культури (про роботу з учнями-бандуристами над постановкою виконавського апарату та варіативністю тактильних відчуттів відносно способів гри).

 

Досвідом роботи поділились колеги з мистецьких шкіл:

 

Марина Ляшенко, викладач-методист Харківської дитячої школи мистецтв № 5 імені І.О. Дунаєвського (основні аспекти підготовки учнів до конкурсних змагань);
Богдана Стандара, викладач класу бандури Харківської дитячої школи мистецтв №4 імені М.Д. Леонтовича (перекладення, як провідний засіб поповнення бандурного репертуару. Особливості перекладів творів для бандури);
Людмила Шевченко, викладач вокалу та хорових дисциплін Харківської дитячої школи мистецтв №5 імені І.О. Дунаєвського (майстер-клас «Особливості роботи з вокальними репертуаром у класі бандури»);
Алла Коновалова, викладач-методист, завідувач відділом народних інструментів Харківської дитячої музичної школи №13 імені М.Т. Коляди (методичні рекомендації щодо складання робочих навчальних програм елементарного підрівня з фаху «Музичний інструмент бандура);
Марина Керницька, викладач-методист Хотинської музичної школи. (репертуар – важлива складова у формуванні творчої особистості, як необхідний аспект для зацікавлення учня-бандуриста в навчанні. Із власного досвіду).

 

   Учасники заходу із зацікавленістю сприймали наданий матеріал, відмічали його своєчасність та необхідність, виказали вдячність організаторам та задоволення формою проведення семінару.