Post navigation

Діджиталізація мистецької освіти – компетенції ХХІ століття

(секція викладачів театральних та хореографічних дисциплін)

16 вересня 2022

Сучасні виклики, цифрова реальність, що стала невіддільною частиною нашого життя, певне переформатування мистецької освіти в режим онлайн навчання, мотивують викладачів мистецьких шкіл поглиблювати свої знання в напрямку використання сучасних цифрових технологій в роботі. Цей процес вимагає творчого спрямування засвоєння нових знань та навичок. Фахівці Обласного навчально-методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів ставлять перед собою завдання надати дієву, консультативну допомогу викладачам щодо удосконалення цифрових компетентностей.
  15 вересня у форматі онлайн-навчання відбулося освітньо-тематичне заняття з розгляду питань використання сучасних цифрових технологій, онлайн – сервісів, мережі Інтернет під час дистанційного навчання та огляду корисних застосунків (додатків) рекомендованих викладачам театральних та хореографічних дисциплін мистецьких шкіл.
  Віталій Корнієнко, фахівець з сучасних комп’ютерних технологій Центру, ознайомив викладачів із найбільш адаптованими методиками використання сучасних цифрових технологій, онлайн-сервісів мережі Інтернет під час дистанційного навчання в мистецьких школах. Особливу увагу було приділено питанням безпечної роботи в мережі Інтернет, важливим аспектам створення безпечного робочого онлайн-середовища викладача та учня.
Для більшої наочності, другу частину заняття було проведено у формі круглого столу, де самі учасники презентували власні напрацьовані методи роботи у форматі дистанційного навчання.
Власними напрацюваннями поділилися: Ольга Васильєва, завідувачка хореографічним відділенням Богодухівської школи мистецтв імені В.Т.Борисова та Марина Птушкіна, завідувачка театральним відділенням Харківської дитячої школи мистецтв № 3.
Отже, зараз інформаційно-цифрова компетентність є обов’язковою для викладачів та учнів. Зокрема вона передбачає вміння користуватися інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ), обладнанням та власне інформацією.
Слухачі семінару підкреслили, що тільки з таким підходом можливо зацікавити учнів, зберегти контингент і як наслідок – систему позашкільної мистецької освіти в складні воєнні часи.